char_state.cpp aç
FuncFindChrForFlag arat
bul
altına ekle
bul
değiştir
FuncFindChrForFlagBase arat
bul
altına ekle
bul
değiştir
bul
değiştir
arat
değiştir
bul
değiştir
FuncFindChrForFlag arat
bul
C++:
if (pkChr->IsDead())
return;
C++:
if (!m_pkChr || !m_pkChr->IsPC() || !m_pkChr->GetGuild() || m_pkChr->IsDead())
return;
C++:
if ((DWORD) m_pkChr->GetPoint(POINT_STAT) == pkChr->GetGuild()->GetID())
C++:
if (m_pkChr->GetGuild()->GetID() == pkChr->GetGuild()->GetID())
bul
C++:
if (!pkGuild)
return;
C++:
if (!m_pkChr || !m_pkChr->IsPC() || !m_pkChr->GetGuild())
return;
C++:
sys_log(0, "FlagBase %s dist %d aff %p flag gid %d chr gid %u",
pkChr->GetName(), iDist, pkAff, m_pkChr->GetPoint(POINT_STAT),
pkChr->GetGuild()->GetID());
if (pkAff)
{
if ((DWORD) m_pkChr->GetPoint(POINT_STAT) == pkGuild->GetID() &&
m_pkChr->GetPoint(POINT_STAT) != pkAff->lApplyValue)
C++:
sys_log(0, "FlagBase %s dist %d aff %p flag gid %d chr gid %u",
pkChr->GetName(), iDist, pkAff,
m_pkChr->GetGuild()->GetID(), pkChr->GetGuild()->GetID());
if (pkAff)
{
if (m_pkChr->GetGuild()->GetID() == pkGuild->GetID() &&
m_pkChr->GetGuild()->GetID() != pkAff->lApplyValue)
C++:
SendGuildWarScore(m_pkChr->GetPoint(POINT_STAT),
pkAff->lApplyValue, 1);
C++:
SendGuildWarScore(m_pkChr->GetGuild()->GetID(), pkAff->lApplyValue, 1);
C++:
if (!pMap->GetTeamIndex(GetPoint(POINT_STAT), idx))
return;
C++:
if (!pMap->GetTeamIndex(GetGuild()->GetID(), idx))
return;
C++:
f.m_pkChrFind->AddAffect(AFFECT_WAR_FLAG, POINT_NONE, GetPoint(POINT_STAT),
C++:
f.m_pkChrFind->AddAffect(AFFECT_WAR_FLAG, POINT_NONE, GetGuild()->GetID(),