Karakter savunma bonusları (Ninjalara & Savaşçılara & Suralara & Lycanlara & Şamanlara karşı savunma şansı vs.) 95/100 üzerine çıktığında ninjalardan vs diger karakterlerden düz vuruş harici hasar yememesinin fixidir,
Bu işlemde oyun içerisindeki savunmaları düşürmüş olursunuz,
buda demek oluyorki diğer sunuculardaki 60 karakter savunması sizde ortalama 40 karakter savunmasına eşdeğer olur.
Bu işlemde oyun içerisindeki savunmaları düşürmüş olursunuz,
buda demek oluyorki diğer sunuculardaki 60 karakter savunması sizde ortalama 40 karakter savunmasına eşdeğer olur.
C++:
battle.cpp - aç
switch (pkAttacker->GetJob())
{
......
}
kod blogunu komple değiştir
switch (pkAttacker->GetJob())
{
case JOB_WARRIOR:
iAtk -= (iAtk * pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_WARRIOR)) / 150;
break;
case JOB_ASSASSIN:
iAtk -= (iAtk * pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_ASSASSIN)) / 150;
break;
case JOB_SURA:
iAtk -= (iAtk * pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SURA)) / 150;
break;
case JOB_SHAMAN:
iAtk -= (iAtk * pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SHAMAN)) / 150;
break;
case JOB_WOLFMAN: // TODO: ¼öÀÎÁ· ÀúÇ× Ã³¸®
iAtk -= (iAtk * pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_WOLFMAN)) / 150;
break;
}