C++:
#input_main.cpp
# arat
int CInputMain::Chat(LPCHARACTER ch, const char * data, size_t uiBytes)
#içerisinde tekrar ara
if (pinfo->type == CHAT_TYPE_SHOUT)
{
üstüne ekle
if (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("chat_disable")==1)
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOUT_IS_DISABLED"));
return;
}
#içerisinde tekrar ara
if (pinfo->type == CHAT_TYPE_SHOUT)
{
# altına ekle
if (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("chat_shout_disable")==1)
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOUT_IS_DISABLED"));
return;
}
###############################
Oyun içerisin
/e chat_disable 1 // bütün chati kapatabilirsiniz.
/e chat_disable 0 // bütün chati tekrar aktif edebilirsiniz.
/e chat_shout_disable 1 // yazarak bagırmayı kapatabilirsiniz.
/e chat_shout_disable 0 // yazarak bagırmayı tekrar aktif edebilirsiniz.