Bağırmayı Kapatma Sistemi

FarquesFarques doğrulanmış üyedir.

~ Everything has an end

Konu Sahibi

Katılım
6 Haziran 2025
Mesajlar
68
Tepkime puanı
23
Puan
8
Web sitesi
darkmmo.tr
Discord
farques6
C++:
#input_main.cpp

# arat

int CInputMain::Chat(LPCHARACTER ch, const char * data, size_t uiBytes)



#içerisinde tekrar ara

if (pinfo->type == CHAT_TYPE_SHOUT)
{

üstüne ekle

if (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("chat_disable")==1)
{
    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOUT_IS_DISABLED"));
    return;
}


#içerisinde tekrar ara

if (pinfo->type == CHAT_TYPE_SHOUT)
{

# altına ekle

if (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("chat_shout_disable")==1)
{
    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("SHOUT_IS_DISABLED"));
    return;
}

###############################

Oyun içerisin
/e chat_disable 1 // bütün chati kapatabilirsiniz.
/e chat_disable 0 // bütün chati tekrar aktif edebilirsiniz.


/e chat_shout_disable 1 // yazarak bagırmayı kapatabilirsiniz.
/e chat_shout_disable 0 // yazarak bagırmayı tekrar aktif edebilirsiniz.