Welcome to Darkmmo

Şimdi bize katılın ve tüm özelliklerimize erişim sağlayın. Kayıt olup giriş yaptıktan sonra, yeni konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar yazabilir, kendi özel mesajlaşma sisteminize sahip olabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, öyleyse ne bekliyorsunuz?

Metin2 Seyis At geliştirme Quest

FarquesFarques doğrulanmış üye.

~ Everything has an end
Admin
Developer
VİP Üye
Katılım
Tem 11, 2024
Mesajlar
214
Tepkime puanı
135
Konum
ANKARA
Seyis için at geliştirme güncellemesi, özelleştirme alanında ne olduğunu anlarsınız

Özelleştirme

local baseMoney = 1000000 -- Yang

yerel artışPerLevel = 1000000 -- Seviye başına gereken Yang miktarını artırın

local itemID = 50050 -- Gerekli öğe

local itemRequired = 1 + currentLevel -- her seviye için gerekli öğe +1

Kod:
quest horse_upgrades begin
    state start begin
        when 20349.chat."Mein Pferd leveln" begin
            local currentLevel = horse.get_level()
            local baseMoney = 1000000 -- Erforderlicher Yang mindestens für die erste Stufe
            local increasePerLevel = 1000000 -- Erhöhung des erforderlichen Yangbetrags pro Stufe
            local itemID = 50050 -- Das erforderliche item
            local itemRequired = 1 + currentLevel -- für jedes Level benötigtes Item +1

            local requiredMoney = baseMoney + increasePerLevel * currentLevel -- Berechnen des erforderlichen Yangbetrages pro Stufe

            say_title("Stallbursche:")
            say_reward("Dein aktuelles Pferdelevel: " .. currentLevel)
            if currentLevel == 30 then
                say_reward("Dein Pferd hat sein maximales Level erreicht.")
                return
            end
            say_reward("Für das Leveln benötigtes Yang: " .. requiredMoney)
            if currentLevel > 0 then
                say_reward("Für das Leveln benötigte Pferdemedaille: " .. itemRequired .. " Stück")
            else
                say_reward("Für das Leveln benötigte Pferdemedaille: 1 Stück")
            end
            say_reward("Möchtest du dein Pferd leveln?")

            local answer = select("Ja", "Nein")
            if answer == 1 then
                if currentLevel < 30 then
                    if pc.get_money() >= requiredMoney then
                        if pc.count_item(itemID) >= itemRequired then
                            pc.changemoney(-requiredMoney)
                            pc.removeitem(itemID, itemRequired) -- lösch das item
                            horse.advance()
                            currentLevel = horse.get_level() -- update das neue Pferdelevel
                            say_title("Stallbursche:")
                            say_reward("Herzlichen Glückwunsch!")
                            say_reward("Dein Pferd wurde erfolgreich gelevelt.")
                            say_reward("Das neue Level deines Pferdes: " .. currentLevel)
                        else
                            say_title("Stallbursche:")
                            say_reward("Tut mir leid, du hast nicht genug Pferdemedaillen.")
                            say_reward("Komm zurück, nachdem du die notwendigen")
                            say_reward("Pferdemedaillen eingesammelt hast.")
                        end
                    else
                        say_title("Stallbursche:")
                        say("Tut mir leid, du hast nicht genug Yang.")
                        say("Komm zurück, nachdem du das")
                        say("notwendige an Yang gespart hast.")
                    end
                else
                    say_title("Stallbursche:")
                    say("Tut mir leid, dein Pferd hat schon bereits das höchste Level erreicht.")
                end
            else
                say_title("Stallbursche:")
                say("Alles klar, vielleicht etwas später.")
            end
        end
    end
end
 
143Konular
278Mesajlar
99Kullanıcılar
kmarbazxdSon üye
Üst